wtorek, 28 stycznia 2014

RĘKODZIELO I JA :)

                  Moja przygoda sztuką rękodzielniczą,(jeżeli mogę to tak nazwać)zaczęła się z potrzeby wyrażenia siebie. Zaczęłam poszukiwania odpowiedniej metody dla mnie i tak zaczęła się przygoda z sutaszem, lecz z jakimś czasem natrafiałam na nowe pomysły. Niekiedy była to potrzeba świąteczna (jajko, bombka itp.).
Udało się i wyszło coś fajnego, cierpi na tym sutasz dla którego mam coraz mniej czasu, ale satysfakcje przynoszą inne zrealizowane pomysły :)
                  Pierwszym dziełem były jajka wielkanocne w 2013 :









                Sporo wyszło tych jajek (nie jestem pewna czy wszystkie są uwiecznione), wszystkie jajka znalazły nowy dom. Mam sporą rodzinkę więc obdarowałam każdego. Wielką frajdę sprawiło mi robienie tych jajek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz