środa, 29 stycznia 2014

choinki 2013

Boże Narodzenie nie może obyć się bez choinek. Dorobek choinkowy nie jest tak imponujący jak bombkowy, ale kilka sztuk udało nie zmajstrować :)

Przedstawiam pierwsze dzieło:




To jet naprawdę duże drzewko ( 12 cm.). 
Długo trwało zanim uznałam je za skończone, a to dla tego że co zaczęłam przypinać wstążkę to ją zdejmowałam bo coś było nie tak. Po kilku próbach poddałam się i zrobiłam całość, efekt hm..... taki sobie (moim zdaniem). Chłopaki podarowali choinkę Prababci w prezencie, obdarowana była zachwycona (jak to babcie potrafią:) )

Następna choinka:


.


Tak z tej choinki jestem zadowolona wyszła taka jaką chciałam .
Mąż stwierdził że będzie to kolejna ozdoba jego miejsca pracy.
No i niech mu będzie ;)

Ostatnie dzieło, a raczej dzieła, z serii :



Najprostsze choineczki pod słońcem, naprawdę każdy może je zrobić sam, wystarczy rolka po papierze toaletowym, z której robimy stożek. 
Stożek smarujemy klejem, ja użyłam VICOL - u, całość oplatamy szpagatem.
Dla dekoracji wstążka, koraliki. drobny łańcuszek. 
I to chyba tyle jeżeli chodzi o choinki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz